07 March 2012

asyik korea jaa kan?

okeh , text kat bawah nie aku amik kat status friend list fb aku. # setuju dgn dia #

** saja tulis?

ape beza hollywood, bollywood , indonesia songs dengan k-pop song?
bukan ke semua tuh "music" ? cume beza bahasa je..

kenape kalau ade yang minat radja, dadali, selina gomez, eminem, justin bieber, robert pattinson , takda siapa pun nak bising, bash sana sini?
tapi kalau dengar ade orang minat super junior la, 2PM laa, semua mule cakap minat gay, bash kpop fans..

dont you have a brain to think rationally bout it??

p/s : aku pown layan jer linkin park, peterpan, shah rukh khan. .

Music is Universal kan?

respect people sikit.. **





~THIS IS MY CONCLUSIONS~


hm, korea? aku just minat okeh. tadak maksud lain untuk ikut budaya depa ka apa. artis hollywood pon aku layan. tapi bollywood aku tak layan laa. haha. not my taste. btw, minat-minat aku nie tadak laa sampai obsess sangat. kadang-kadang memang laa nampak cam obsess. tapi ada orang lagi obsess kot. sampai nak tampal poster dalam bilik laa, smua barang nak ada gamba artis kesayangan depa laa. kira aku better lagi laa, aku tak suka sangat tampal-tampal poster dalam bilik. just uat koleksi saja. *dah jadi hobi* hehe. okeh laa. just that. aku tamau beletiaq lebih-lebih. aku just nak ampa tau, apa yg aku minat dan apa yg aku tak minat. bila aku minat something jangan dok mempersoalkan apa-apa okeh. araseo? haha. 


salam. bye. annyeong. daa~! ;) 



No comments:

Post a Comment